سواد گستر، قهرمان رقابت هاي واليبال آموزشگاه هاي شهر خمام شد.
مسابقات واليبال آموزشگاه هاي منطقه خمام استان گيلان به منظور تعيين قهرمان مقطع متوسطه پسران در سالن تختي شهر برگزار شد.
عليرضاخوانچه سپهرکارشناس تربيت بدني آموزش و پرورش خمام گفت:اين مسابقات با استقبال بي نظير دانش آموزان و شرکت 7 تيم از مدارس متوسطه برگزارشد و به مدت 2 روز در سالن تختي خمام ادامه داشت. درپايان مسابقات مرکزآموزش ازراه دورسواد گستر با مربيگري رحيم خاني مقام اول، هنرستان فني حرفه اي شهيد بهشتي و دبيرستان استقلال با مربيگري نعمت الله نمازي مقام دوم و سوم را کسب کردند.
گفتني است،اين مسابقات با حضور ميرمهدي مهدي زاده رئيس اداره آموزش و پرورش خمام، رحيم خاني معاون اداره آموزش و پرورش و عليرضا خوانچه سپهر کارشناس تربيت بدني اداره آموزش و پرورش برگزار شد.
عليرضاخوانچه سپهرکارشناس تربيت بدني آموزش و پرورش خمام گفت:اين مسابقات با استقبال بي نظير دانش آموزان و شرکت 7 تيم از مدارس متوسطه برگزارشد و به مدت 2 روز در سالن تختي خمام ادامه داشت. درپايان مسابقات مرکزآموزش ازراه دورسواد گستر با مربيگري رحيم خاني مقام اول، هنرستان فني حرفه اي شهيد بهشتي و دبيرستان استقلال با مربيگري نعمت الله نمازي مقام دوم و سوم را کسب کردند.
گفتني است،اين مسابقات با حضور ميرمهدي مهدي زاده رئيس اداره آموزش و پرورش خمام، رحيم خاني معاون اداره آموزش و پرورش و عليرضا خوانچه سپهر کارشناس تربيت بدني اداره آموزش و پرورش برگزار شد.
منبع: روزنامه ي شاپرك
+ نوشته شده در چهارشنبه بیست و هشتم اردیبهشت ۱۳۹۰ ساعت توسط عاكف
|