مسابقات واليبال آموزشگاه هاي منطقه خمام استان گيلان به منظور تعيين قهرمان مقطع متوسطه پسران در سالن تختي شهر برگزار شد.
عليرضاخوانچه سپهرکارشناس تربيت بدني آموزش و پرورش خمام گفت:اين مسابقات با استقبال بي نظير دانش آموزان و شرکت 7 تيم از مدارس متوسطه برگزارشد و به مدت 2 روز در سالن تختي خمام ادامه داشت. درپايان مسابقات مرکزآموزش ازراه دورسواد گستر با مربيگري رحيم خاني  مقام اول، هنرستان فني حرفه اي شهيد بهشتي و دبيرستان استقلال با مربيگري  نعمت الله نمازي  مقام دوم و سوم را کسب کردند.
گفتني است،اين مسابقات با حضور ميرمهدي مهدي زاده رئيس اداره آموزش و پرورش خمام، رحيم خاني معاون اداره آموزش و پرورش و عليرضا خوانچه سپهر کارشناس تربيت بدني اداره آموزش و پرورش برگزار شد.  

منبع: روزنامه ي شاپرك